
Тема 2. Нумерація багатоцифрових чисел.
Учень/ учениця повинен знати:
Нумерація багатоцифрових чисел
Тисяча
Лічильна одиниця – тисяча.
Лічба тисячами.
Розряди – одиниці тисяч,
десятки тисяч, сотні тисяч.
Клас одиниць, клас тисяч.
Лічба розрядними одиницями в
межах тисячі, мільйона
|
Учень/ учениця повинні вміти:
знає назви перших двох
класів та розрядів, які входять до них;
розуміє тисячу як одиницю лічби;
лічить тисячами;
визначає склад числа за розрядами і за класами
|
Читання багатоцифрових чисел
Значение цифры в записи числа.
Порівняння багатоцифрових чисел
Кут. Види кутів.
Одиниці вимірювання маси.
Одиниці вимірювання довжини.
Одиниці вимірювання часу.
Тренажер
Тема 1. Повторення матеріалу 3 класу.
Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000.
Учень/ учениця повиннен знати:
|
Учень/учениця повинен вміти:
|
Числа. Дії з числами
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас
Нумерація трицифрових чисел.
Прийоми усного додавання і віднімання, множення і ділення в межах 1000.
Залежність результатів
арифметичних дій від зміни одного з компонентів при сталому іншому.
Письмове додавання і віднімання
у межах 1000.
Ділення з остачею
|
знає назви чисел в межах 1000, місце числа в натуральному ряді;
визначає розрядний склад числа;
замінює число сумою розрядних доданків;
порівнює числа в
межах 1000;
виконує дії додавання і віднімання трицифрових чисел на
основі нумерації;
володіє навичками усного додавання й віднімання, множення й ділення в межах 1000
встановлює залежність результатів арифметичних дій від
зміни одного з компонентів при сталому іншому;
застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання;
застосовує алгоритм ділення з остачею;
перевіряє правильність виконання ділення з остачею
|
Письмові прийоми
множення та ділення
Письмове множення і
ділення двоцифрових та трицифрових чисел на одноцифрове
Алгоритм письмового множення.
Алгоритм письмового ділення.
Кількість цифр у добутку,
частці.
Письмове ділення у випадку,
коли частка містить нуль в середині
запису числа.
Перевірка письмового множення й
ділення
|
Учень/учениця :
застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового та
трицифрового числа на одноцифрове;
застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове число;
передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку
виконання обчислень;
коментує свої дії під час виконання обчислень;
перевіряє правильність виконання множення і ділення
|