Дистанційне навчання. Математика.

Картинки по запросу клипарт математика        4 клас
Тема 2. Нумерація багатоцифрових чисел.

Учень/ учениця повинен знати:

 Нумерація багатоцифрових чисел
Тисяча
Лічильна одиниця – тисяча.
Лічба тисячами.
Розряди – одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч.
Клас одиниць, клас тисяч.
Лічба розрядними одиницями в межах тисячі, мільйона

 Учень/ учениця повинні вміти:


знає назви перших двох класів та розрядів, які входять до них;
розуміє тисячу як одиницю лічби;
лічить тисячами;
визначає склад числа за розрядами і за класами


Читання багатоцифрових чисел
Значение цифры в записи числа.
Порівняння багатоцифрових чисел
Кут. Види кутів.
Одиниці вимірювання маси.
Одиниці вимірювання довжини.
Одиниці вимірювання часу.
Тренажер

Тема 1. Повторення матеріалу 3 класу.
 Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000.


Учень/ учениця повиннен знати:
Учень/учениця повинен вміти:
Числа. Дії з числами
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас
Нумерація трицифрових чисел.
Прийоми усного додавання і віднімання, множення і ділення в межах 1000.
Залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів при сталому іншому.
Письмове додавання і віднімання у межах 1000.
Ділення з остачею


знає назви чисел в межах 1000, місце числа в натуральному ряді;
визначає розрядний склад числа;
замінює число сумою розрядних доданків;
порівнює  числа в межах 1000;
виконує дії додавання і віднімання трицифрових чисел на основі нумерації;
володіє навичками усного додавання й віднімання, множення й ділення в межах 1000
встановлює залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів при сталому іншому;
застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання;
застосовує алгоритм ділення з остачею;
перевіряє правильність виконання ділення з остачею


Письмові прийоми множення та ділення
Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на одноцифрове
Алгоритм письмового множення.
Алгоритм письмового ділення.
Кількість цифр у добутку, частці.
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль  в середині запису числа.
Перевірка письмового множення й ділення

Учень/учениця :
застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове;
застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове число;
передбачає  кількість цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень;
коментує свої дії під час виконання обчислень;
перевіряє правильність виконання множення і ділення